Wersja z dnia 4.06.2020 r.
Portal - Portal internetowy „wesolegary.pl”
Restauracja - Restauracja Wesołe Gary prowadzona przez:
Delicioso sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie, ul. Urbanowicza 10a, 31-802 Kraków, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000822596, NIP: 6762576167, REGON: 385245890.
Adres: ul. Urbanowicza 10a, 31-802 Kraków,
Telefon: 502 497 380
E-mail: biuro@wesolegary.pl
Strona www: www.wesolegary.pl
Świadczenie Usług gastronomicznych oferowanych przez Portal prowadzone jest z Restauracji Wesołe Gary, ul. Urbanowicza 10a, 31-802 Kraków.
Klient - Klientem jest każda osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i ukończone 18 lat, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna, posiadająca zdolność prawą i zdolność do czynności prawnej, która odwiedziła Portal i dokonała w nim rejestracji celem skorzystania z usług gastronomicznych świadczonych przez Restaurację.
Rejestracja - Wypełnienie przez Klienta formularza rejestracyjnego znajdującego się na Portalu, poprzez podanie wymaganych danych osobowych oraz ustalonego przez niego hasła.
Usługa gastronomiczna - Usługi gastronomiczne przyrządzenia dań i napojów wskazanych w Menu z dowozem do Klienta lub do odbioru osobistego w Restauracji, oferowane przez Restaurację za pośrednictwem Portalu.
Dostawa - Przygotowanie posiłków i napojów zgodnie z zamówieniem Klienta i dostarczenie przez Restaurację, Klientowi pod wskazany przez niego adres w rejonie obsługiwanym przez Restaurację. Dostawa może być zrealizowana za pomocą transportu własnego Restauracji lub przy wykorzystaniu usług dostawcy zewnętrznego (kuriera, lub innego partnera Restauracji).
Cena - Przez cenę należy rozumieć cenę brutto Usługi, nie uwzględniającą Kosztów Dostawy. Ceny ujawnione w Menu wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT. Cena nie obejmuje napiwku dla dostawcy, który pozostaje w kwestii uznania Klienta.
Cena podana w Menu jest wiążąca i nie podlega negocjacji. Restauracja zastrzega sobie prawo do zmiany ceny lub odmowy realizacji Zamówienia w przypadku zaistnienia oczywistej pomyłki.
Menu - Menu Restauracji dostępne na Portalu.
Zamówienie - Zestaw usług gastronomicznych wybranych przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu określonych do realizacji, zgodnie z niniejszym Regulaminem.
Koszty dostawy - Opłata - rozumiana jako łączny koszt usługi dostarczenia Towaru Klientowi na wskazany przez niego adres, zgodnie z Zamówieniem.
Obszar dostawy - Jest to obszar, na którym dokonywane są Dostawy zgodnie z niniejszym Regulaminem, ograniczony do miejsc położonych w promieniu 7 km od Restauracji.
Zakupy za pośrednictwem Portalu uwarunkowane są prawidłowym wypełnieniem przez Zamawiającego formularza rejestracyjnego, a w szczególności podania danych osobowych, numeru telefonu kontaktowego, adresu e-mail i ustalenia przez Klienta hasła. Dodatkowo Klient proszony jest o zapoznanie się i akceptację niniejszego regulaminu oraz wyrażenie zgody na zawarcie umowy.
Uwaga! Klient składa oświadczenie, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zaznaczając pole wyboru przy oświadczeniu o treści:
"Niniejszym oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Regulamin Portalu „wesolegary.pl" oraz wyrażam zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym dla potrzeb Restauracji zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000), a także Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO oraz odnośnymi przepisami prawa regulującymi ochronę danych osobowych".
Brak akceptacji zgody na przetwarzanie danych w zakresie wykonania usługi uniemożliwi realizację zamówienia.
Rejestracja dokonywana jest jednorazowo, a każde kolejne Zamówienie wymaga jedynie podania loginu oraz własnego hasła Klienta.
Dodatkowo, Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie danych o charakterze reklamowym oraz ofert handlowych i promocji zaznaczając pole wyboru przy oświadczeniu o treści:
„Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym dla celów reklamowych oraz przesyłania mi ofert Restauracji.”
Login i hasło mają charakter poufny. Klient korzystający z loginu i hasła obowiązany jest do aktualizacji swoich danych w przypadku ich zmiany. Odpowiedzialność za brak aktualizacji lub ujawnienie swoich danych osobom trzecim ponosi Klient.
Podmioty gospodarcze dodatkowo wypełniają pola niezbędne do wystawienia faktury VAT.
Zamówienia można składać w godzinach i dniach otwarcia Restauracji.
Przeglądanie Menu nie wymaga rejestracji ani logowania do systemu.
Po wybraniu Usług gastronomicznych dostępnych w Restauracji, Klient umieszcza je w wirtualnym koszyku. Przez cały czas trwania zakupów Klient ma możliwość przeglądania zawartości, swojego koszyka i dokonywania w nim zmian. Na bieżąco również może kontrolować wartość Zamówienia i koszt Dostawy. Po podjęciu decyzji wyborze składników Zamówienia, Klient jest proszony o potwierdzenia chęci złożenia zamówienia.
Po poprawnym zakończeniu procesu Zamówienia, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający złożenie Zamówienia.
Menu ujawnione w Portalu stanowi zaproszenie do składania ofert. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedającemu przez Klienta. W przypadku przyjęcia Zamówienia Restauracja przystępuje niezwłocznie do jego realizacji. Restauracja potwierdza Klientowi fakt przyjęcia zamówienia i przystąpienia do jego realizacji w formie wiadomości e-mail na adres e-mail Klienta podany w formularzu rejestracyjnym lub kontaktuje się celem wskazania niemożliwości przyjęcia Zamówienia.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z momentem przyjęcia Zamówienia od Klienta.
Restauracja zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, np. w drodze kontaktu telefonicznego.
Restauracja zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w sytuacji, gdy:
- zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, lub obejmuje usługi niedostępne w danym momencie w Restauracji,
- po bezskutecznej próbie potwierdzenia Zamówienia,
- zamówienie zostało złożone niezgodnie z niniejszym Regulaminem.
O fakcie odmowy realizacji zamówienia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczna na wskazany w procesie rejestracji e-mail.
Zamówiony przez Klienta Zamówienie dostarczane jest przez Restaurację na wskazany przez Klienta adres znajdujący się w obszarze działania Restauracji. Możliwy jest również odbiór własny w Restauracji. Koszt dostawy zawarty jest w łącznej kwocie Zamówienia przesłanej Klientowi w e-mailu potwierdzającym złożenie Zamówienia.
Realizacja Zamówień odbywa się w godzinach świadczenia Usług gastronomicznych.
Restauracja zastrzega sobie prawo wyznaczenia dni, w których Zamówienia nie będą realizowane, każdorazowo informując o tym na Portalu.
W razie konieczności Klient może się bezpośrednio kontaktować z Restauracją drogą elektroniczną lub telefonicznie, zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi w Regulaminie.
Klient otrzymuje Zamówienie wraz z dokumentem sprzedaży: paragonem fiskalny lub fakturą VAT, jeżeli Klient zażądał jej wystawienia przy składaniu zamówienia i podał niezbędne dane do jej wystawienia. Dokument sprzedaży stanowi pisemne potwierdzenie treści złożonego Zamówienia.
Dane dotyczące transakcji sprzedaży za pośrednictwem Portalu gromadzone i przechowywane są przez system informatyczny Sprzedającego przez okres co najmniej 5 lat od daty zawarcia transakcji. W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w całości lub części, Restauracja skontaktuje się z Zamawiającym przed realizacją Zamówienia w celu ustalenia dalszych warunków realizacji zamówienia.
Klient ma prawo sprawdzić, w obecności dostawcy, czy dostarczona Usługa jest zgodna z Zamówieniem.
Klient nie może dokonać zmiany terminu i miejsca realizacji złożonego Zamówienia.
W razie nieobecności Klienta pod adresem i w godzinach wskazanych w Zamówieniu, poniesionymi kosztami zostanie obciążony Klient.
Dostawca nie posiada przy sobie więcej niż 100 zł w celu wydania ewentualnej reszty.
Dostawca nie prowadzi działania reklamacyjnego, za wyjątkiem braków jakościowych i ilościowych stwierdzonych w dokonywanej dostawie w trakcie jej sprawdzenia. W sytuacjach szczególnych, uniemożliwiających normalną procedurę dostawy, w tym w sytuacji siły wyższej, śnieżycy, Dostawca może uzgodnić telefoniczne inny niż wymagany przez Klienta termin dostawy.
Klient zobowiązuje się do odbioru Usługi gastronomicznej i zapłaty kwoty łącznej zamówionych pozycji z Menu wraz z usługą dostawy przez Sprzedającego (kwota łączna w potwierdzeniu złożenia Zamówienia).
Restauracja świadczy Usługi gastronomiczne z dowozem tylko na obszarze swojego działania wskazanym na Portalu.
Dla Klientów spoza obszaru działania możliwe jest złożenie Zamówienia jedynie z opcją odbioru własnego w Restauracji.
- gotówką – przy odbiorze Zamówienia w dostawie lub w Restauracji,
- kartą płatniczą – wyłącznie przy odbiorze Zamówienia w Restauracji.
1. Klienci mają prawo do reklamacji Usługi gastronomicznej.
2. W razie jakichkolwiek wątpliwości, co do właściwości Usługi gastronomicznej, zwłaszcza takich o których nie ma mowy w informacji zawartej w Menu, Klient przed złożeniem zamówienia powinien skierować zapytanie do Restauracji, poprzez jeden z kanałów kontaktu wskazany w Regulaminie.
3. Reklamacja powinna zawierać dowód zakupu, a ponadto także powód reklamacji i oczekiwany sposób realizacji uprawnienia wynikającego z reklamacji.
4. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej poprzez przesłanie maila lub pisemnie w tradycyjnej formie listownej.
5. W przypadku, gdy rozstrzygnięcie postępowania reklamacyjnego jest niemożliwe, z uwagi na braki opisane w ust. 3, Restauracja rozpatrzy reklamację niezwłocznie po ich uzupełnieniu, do czego wezwie Klienta.
6. Restauracja rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
1. Restauracja nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy spowodowane siłą wyższą lub działaniem organów administracyjnych.
2. Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Restauracja nie odpowiada za szkody powstałe w związku z błędami informatycznymi lub łączności takimi jak: brak możliwości użytkowania witryny Portalu przez Klienta, błędy w wyświetlaniu informacji na Portalu, braki elementów opisu lub informacji o Usługach gastronomicznych, zakłócenia łączności, defekty, niewłaściwe działanie, opóźnienia operacji lub przekazu, wirus komputerowy, awaria linii lub systemu. W szczególności Restauracja nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane zakłóceniami technicznymi poczty elektronicznej zawinionymi przez operatorów sieci telekomunikacyjnej lub wynikającymi z błędów technicznych po stronie Klienta.
3. Restauracja nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki niezgodnego z Regulaminem dokonania procesu rejestracji, w tym podania nieprawdziwych lub błędnych danych, jak również niezgodnego z Regulaminem dokonania Zamówienia.
1. Regulamin niniejszy reguluje wszelkie zasady świadczenia Usług gastronomicznych za pośrednictwem Portalu. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.) oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów również ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827), a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
2. Wszelkie spory wynikłe ze świadczenia usług objętych niniejszym Regulaminem będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny.
3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 4 Czerwca 2020 r.
Dziś: 12:00 - 22:00 (Zamknięte) Jutro: 12:00 - 22:00 (Zamknięte)